środa, 1 lutego 2012

Po prostu herbatniki!

Kilka tygodni temu kręciłam się po lokalnym sklepie dla pasjonatów rękodzieła i znalazłam tam szeroką gamę foremek do ciasteczek. Bez wahania wybrałam ten jakże uroczy czajniczek herbaciany, a kilka dni temu do kolekcji dołączyło jabłko (kilka foremek mam jeszcze na oku:)). Szukałam jakiegoś dobrego i łatwego przepisu na herbatniki, które pomimo swej prostoty będą smaczne i jak zwykle na ratunek przybył blog Doroty. Przepis tutaj (klik).




Na dziś to wszystko, jutro zapraszam na przepyszny chlebek bananowy z orzechami włoskimi i czekoladą!

3 komentarze:

  1. Śliczne! Koniecznie muszę je zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam foremki filizanki, beda jak ulal:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozkoszne są te kształty. pozazdrościłam Ci tych jabłek i imbryczków:-)

    OdpowiedzUsuń